0

Jobopslag – økonomimedarbejder

Vi søger en økonomimedarbejder/bogholder med lyst til at tage ansvar – og mod på at brede sig.

Dine primære opgaver vil være

  • Finansbogføring
  • Fakturering og håndtering af debitorer/kreditorer
  • Afstemning af konti
  • Lønadministration
  • Medvirken til intern og ekstern afrapportering

Stillingen er i en lille regnskabsafdeling (bestående af dig og administrationschefen), hvor du derfor vil få mulighed for at arbejde med alle dele af bogholderiet og regnskabsaflæggelsen. Af samme grund kræver stillingen også, at du er i stand til at planlægge og arbejde både selvstændigt og systematisk. Du vil få ansvar for alle de daglige registreringer og fungere som regnskabskyndig højre hånd for administrationschefen.

ENIGMA er under stadig fysiske og organisatoriske forandringer, så du vil få stor mulighed for at påvirke rutiner og sagsgange.

Herudover ligger der en stor variation af administrative opgaver i stillingen: Indkøb, registrering af personalefravær, registrering af div. statistikker, lettere sekretæropgaver, omstilling og postfordeling.

Vi søger dig, som godt kan lide at arbejde i tæt kontakt med andre, og du glæder dig til at indgå i et farverigt team med mange forskellige kompetencer og personligheder.

Kvalifikationer

  • Uddannet inden for økonomi/bogholderi eller tilsvarende kendskab og mindst nogle års erfaring
  • Erfaring med implementering og forandringer af ERP/regnskabssystemer vil være en fordel (vi bruger Odoo (tidl. OpenERP), så kendskab til dette er selvfølgelig en yderligere fordel)
  • Habil bruger af Excel
  • Erfaring med lønbogføring og lønkørsel v/ eksternt lønbureau

Du bliver en del af et team, som er i fuld gang med at udvikle det nye ENIGMA – Museum for post, tele og kommunikation. Museet har til huse i det gamle postkontor på Trianglen på Østerbro, og den første fase, med blandt andet café og posthus, åbnede for publikum i begyndelsen af januar 2017. Du får 15 engagerede kollegaer med hver deres høje faglige selvforståelse og lyst til tværfagligt samarbejde.

Arbejdstiden er fastsat til 30 timer om ugen, men kan forhandles. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte administrationschef Jesper Laugesen på jel@enigma.dk. Du kan også ringe på 3341 0915 (træffes ikke mellem jul og nytår).

(Du kan også hente jobopslaget som pdf)

Send din ansøgning til jel@enigma.dk senest onsdag d. 10. januar 2018 kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 3.

Skribent

Jesper Laugesen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.