0

PA for museumsdirektør – stillingsopslag

ENIGMA – Museum for post, tele og kommunikation opretter en ny stilling som PA for museumsdirektøren. Du vil indgå som stabsfunktion og arbejde tæt sammen med museets direktør.

Vi står midt i en spændende og krævende omstillingsproces og har netop åbnet første fase af museets ombygning. Den kommende tid vil kræve stærkt fokus på markedsføring af eksisterende aktiviteter, udvikling af nye arrangementsformater
og ikke mindst fundraising til museets kommende byggeetaper.

Som PA vil du få følgende ansvarsområder:

  • Fundraising: research, skrive udkast til ansøgninger, afdække ansøgningsmuligheder
  • Administration: styre direktørs kalender, forberede materiale til bestyrelse, forberede materiale og workshopoplæg til
    personalemøder/seminarer
  • Arrangementer/udlejning: logistik, kontakt til lejere og koordination med cafe, fremvisninger, opsøgende arbejde, udvikle koncepter til kommercielle aktiviteter
  • Markedsføring: skabe netværk til nye samarbejdspartnere og udvikling af nye samarbejdsideer, pleje netværk til eksisterende samarbejdspartnere
  • Kommunikation: bidrage til museets indsats på SoMe, skrive debatindlæg og bidrage til museets strategiske kommunikation
  • Udvikling af projekter: Få ideer og gennemføre projekter, sikre fremdrift i igangsatte projekter

For at bestride stillingen har du:

  • Været på arbejdsmarkedet et par år eller flere
  • Stærk kommunikator i skrift og tale
  • Glæde ved at følge projekter til dørs og sikre fremdrift
  • Evnen til at arbejde struktureret, selvstændigt og strategisk
  • Lyst til at indgå i et tværfagligt team med højt ambitionsniveau og arbejdstempo

Det er bestemt ikke en forudsætning, at du har indsigt i kultur eller erfaring fra at arbejde på en kulturinstitution. Det er vigtigere, at der er det rette personlige match. Du er ikke helt nyuddannet.

Vi samarbejder
Du bliver en del af et tværfagligt team som det kommende år sammen skal udvikle ENIGMA – Museum for post, tele og kommunikation. Museet har til huse i det gamle postkontor på Trianglen på Østerbro, og den første fase, med blandt andet café og scene, åbnede for publikum i begyndelsen af januar 2017. Du får 15 engagerede kollegaer med høj faglig selvforståelse og lyst til tværfagligt samarbejde.

Ansættelse og kontakt
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Ansættelsen er tidsbegrænset til 2 år, dog med mulighed for forlængelse. Løn efter aftale. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt museumsdirektør Jane Sandberg, t: 21672819, e: js@enigma.dk (ikke telefonisk i perioden 8.2 – 12.2).

Ansøgningsfristen er 26. februar kl 12. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 10.

Stillingsopslag Personal Assistant (PDF)

Skribent

Tine Stevnhoved

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *